mehmet asaf asaf 0 Takipçi | 2 Takip
Kategorilerim

Çocuk

Diğer İçeriklerim (52)
Tüm içeriklerim
Takipçilerim (0)

Asaf'a dair...

2009-11-09 16:54:00

(yıldız parkında bir pazar kahvaltısından....) Bugün tam 33 aylık olmuşum:) Hala çişimi söylemiyorum,hala tırnaklarımı yiyorum, 5 aydır geceleri "anne çüt ıçıt" diyorum (geceleri uyumamak için bahane de olsa annem, bu günleride mi görecektik diyor). dilim iyice çözüldü,cümleler kuruyorum ama ekleri yok,o da olacak inş. mesela; "anne men hatta,götüü dogtor"  yani; "anne ben hastayım,doktora götür:))) E derdimi anlatıyorum yeter yahu...:)Kıyafetlerimi artık sabahları çok rahat giyiyorum,Çoraplarımı tabanı üste gelecek şekilde giyiyordum,onu da düzelttim daha iyi giyebiliyorum:))) Ayakkabılarımı da,  yağ(sağ) önce yoğ (sol) sonra giyiyorum:)) Hapşırınca "elhamdulillah" diyemediğimden "amiiiimmm" diyorum:))))) Epey gelişme var gibi gibi...Kreşe,  günde ya bir ya iki kez öksürdüğümden dolayı ara verdim:)) Bu bahanemiz sadece,malum ortalıkta  grip söylentisi dolaştığından,halam çok tedirgin. Hatta alın bunu kreşten dediler ama pek kabul görmedi:) Yine başladım kreşe... Cuma günü okuldan zarf verdiler bize,içinde işlediğimiz konular var;namaz oruç,hac,İngilizce bi kaç kelime,sayı,renkler vs vs Annem bunları gördüğünde çok güldü ve hangi ara bunları sana öğrettiler de biz kaçırdık dedi. Ertesi günde, Şeyma öğretmene rastlayınca sorularını yineledi:)) Okuldaki  faliyetlere henüz katılmıyorum, öğleden sonra gittiğimden vede tabiki öğretmenlerimin deyimiyle, özgür ruhlu bi çocuk olduğumdan bi başıma takılıyorum:) Ben pek kural tanımıyorum sanırım:) Bu durum ben alışana kadar devam edecek. Zarfın içinden iki tane de boyama kağıdı çıktı.Biri, tuvalet alışkanlığını simgeleyen bir resimdi. O resmi,ben boyamak yerine karaladım ki,hiç birşey belli olmasın. Neden mi? Çünkü henüz öyle kötü alışkanlıklarım yok,hala altıma yapıyorum:)))) Uyku düzenimiz, hala malesef ve malesef yok,bu gidişlede olmayacak sanırım:)) Sabah 10,30 da uyanıyorum,gündüz hiç uyumazsam gece 12-1 arası uyuyorum.Kazara 1 saat uyumuşsam vay bizimkilerin haline,kesin o gece 3... Devamı