mehmet asaf asaf 0 Takipçi | 2 Takip
Kategorilerim

Çocuk

Diğer İçeriklerim (52)
Tüm içeriklerim
Takipçilerim (0)

kreşte 2.günümüz...

2009-10-01 16:20:00

Dün saat 4,30 gibi bizim paşayı almaya gittim. Beni ilk gördüğünde gözleri parıldadı ve anneeee fuuu dedi:) Çok susamış belli ki. Zeynep öğretmene; yoksa oğluma su vermediniz mi dedim gülerek:)) O da bana; oğlun bi ara yanıma gelip fuuu dedi ama ben dilini hemen çözemediğimden anlayamadım ama o ısrarla el kol hareketiyle derdini anlattı ve suyunu içti dedi. Ben ilk gün diğer öğretmene söylemiştim  suya fuu dediğini ama Saime öğretmen diğer öğretmenlere söylemeyi unutmuş. Asaf şirinler  sınıfının miniklerinden. Sınıf bu sene çok kalabalık olduğundan sınıfı ikiye ayırmışlar; şirinler ve damlalar... Bizimki ilk gün ,büyüklerle durmaya alışkın olduğundan damlaları tercih etmiş:) Dün akşam Asaf ın hallerine çok güldük. Okulda neler yaptınız dediğimizde,abiii ablaaa arabaaa olduğunu söyledi:) Yemeğini yedi ve biz çayımızı içerken bi baktık koltukta oturduğu yerde sızdı:))) Saate bakınca şok olduk 9.45:)) E alışkın diiliz bu saatlerde Asafı uyurken görmeye . Yarım saat sonra ağlayarak uyandı,korkmuş gibiydi biraz sonra sakinleşip tekrar uyudu ve sabah 10'a kadar deliksiz bi uyku çektik beraber, Şaka gibi yaaa...:)))) Darısı tüm uyumayan çocukların başına:)) 2 gündür Asafı gündüz uyutmuyoruz ya dayanamadı garibim demek:)) Ohhh olsun:)))Bu sabahta kalktık,kahvaltımızı yaptık,"biraz ütü yapayım Asaf bitince okula gideriz" dedim.Tamam dedi,sonra sıkıldı yanıma geldi"yaaaa anneee yaa ütü bitti oguuu gitcem" :))) Çok güldüm tabi,hop yavaş bu ne heves seni küçük velet seni:)) Bugün halamızda gelmek istedi bizimle, eee tabi haklı olarak kaygılarımız var,nerde ne yaptığını merak ediyor:) Asaf evden kreşe kadar koştu,okulu eliyle koymuş gibi bulduğu için bizi hiç beklemedi yollarda. Kreşi halaya gezdirdik,&... Devamı